Frakt
Standardpris for frakt og emballasje er for tiden kr 100NOK (inkl. mva) – uansett ordrens størrelse og uansett hvor i Norge ordren skal sendes. Dette beløpet inkluderer utgifter til innpakning og emballasje i tillegg til porto eller frakt.
Levering
Produktene sendes med Posten/Bring, (avhengig av bestillingens størrelse og verdi). Er brevforsendelsen for stor for postkassen din, eller er postkassen din full, vil du få en hentelapp fra Posten. Da må du hente brevforsendelsen på postkontoret eller Post-i-butikk.
Undersøkelse av produkt/produkter
Når du mottar produktet/produktene anbefaler vi at du undersøker om det/de er i samsvar med bestillingen din, om det/de er blitt skadet under transporten eller om det/de ellers har mangler. Hvis produktet/produktene ikke samsvarer med bestillingen din, eller har mangler, må du melde fra til oss så snart som mulig (se under punktet Reklamasjon).
Reklamasjon
Vi følger Forbrukerkjøpsloven. Det betyr at dersom et produkt, eller flere produkter, som du har bestilt hos oss har feil eller mangler kan du enten kreve omlevering, prisavslag eller heving av kjøpet. For å kunne gjøre en mangel gjeldende må vi få beskjed om dette i rimelig tid etter at du oppdaget eller burde ha oppdaget feilen. Vi trenger følgende informasjon: kundenummer, kjøpsdato og hva reklamasjonen gjelder. Send en e-post om dette til:info@norskdyrehelse.no
Angrerett
Vi følger Angrerettloven. Det betyr at du har ubetinget angrerett innen 14 dager etter at du har mottatt produktet/produktene, så lenge det/de er uåpnet (ubrutt forsegling). Du må gi melding til oss dersom angreretten benyttes. Fristen anses overholdt dersom meldingen er sendt innen fristende utløp (det vil si 14 dager etter mottak). Det stilles ikke formelle krav til meldingen, men av bevismessige åraker bør den være skriftlig. Vi trenger følgende informasjon: kundenummer, kjøpsdato og hvilket/hvilke produkt/produkter dette gjelder. Send en e-post om dette til:info@norskdyrehelse.noReturprodukt/produkter må sendes som vanlig brev eller pakkepost (ikke i oppkrav). Returportoen må du betale selv.Har du allerede betalt for produktet/produktene (kortinnbetaling eller forhåndsinnbetaling/oppkrav), vil vi tilbakebetale beløpet til deg når vi mottar produktet/produktene i retur.